Utmaning från Ejkla.

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...

  1. Jag lägger alltid papper på ringen när jag är på officiella platser, även jobbet, mycket pga att karlarna där är så sjukt snuskiga så det finns inte (spy).
  2. Jag har lite bacillskräck (som ni kan se ovan) när det kommer till officiella platser så som restauranter och andra matställen där man måste äta med gafflar och knivar plus glas, är dom inte kliniskt rena så vill jag bara spy och rengör maniskt om det inte finns några renarer, jag drar alltid handen på tallriken för att känna om det är skit på.
  3. Jag har två grimaser som dom flesta jag känner sett, något som jag blivit lite känd över på senare år, haha.
  4. Lill-Erik tycker att jag är väldigt öppen när man lär känna mig, den första Sofie man lär känna är den rätta, haha, kanske inte så bra egenskap egentligen. Jag är kanske en sån där som man antingen gillar eller ogillar. Fast jag tror inte jag har några fiender iaf.
  5. Jag älskar Harry Potter. 
  6. Jag skrattar alltid när jag släpper en fis, man vet påengång om jag släppt en rökare, då ligger jag redan i tårar och skrattar like there's no tomorrow.

Jag utmanar: Stanislav, Helldorf och Tottitotti.

Kommentarer

Postat av: Issa

Publicerad 2008-06-30 00:16:55

Hahaha! PruppSofie, det måste vara du det. ;)


Publiceras ej