Bete er för fan!

Idag har vi haft stöld här igen. Jag blir så trött! Här står man liten och bräcklig i kassan alldeles ensam, inte en säljare så långt ögat kan nå. Då väljer tjuvarna att gå ut. Ena gubben (ja, det var gubbar runt 45-års ålder som var inne), han gick ut och pep i grinden, då bad jag honom komma tillbaka och det gjorde han. Då kände jag svetten börja lacka lite under skinnet. Han påstod att det var hans mobil som pep, vilket vi alla vet inte kan hända. Så jag var trevlig nog och sa att han kunde testa köra mobilen genom larmpelarna och se om det var den, då gick gubben ut och vägrade komma tillbaka... ganska obvious att han stulit. GAAH! Jag önskar jag hade något slags vapen här bakom kassan, så jag slipper bli skakis så fort det händer något! Den andra snubben gick ut utan att pipa, men han hade säkert stulit något han med.

Jag tog bort lite text jag skrev, upptäckte att det kunde ses som hets mot folkgrupp, men jag kan gärna återberätta mina känslor för er som är intresserade av vad jag tycker om dessa senarion.
/S.

Kommentarer

Postat av: stanislav

Publicerad 2008-06-11 09:26:42

Jasså? var han Islänning, dom jävla korparna:P Slagträ skulle du haft, men då får det ju bli tjej-trä litet lätt och platt:P.. men det går nog att räta till en tandrad med det också.



tänk vad coolt om hela er "hall" på siba kunde låsas, bli som en bunker. Så fort det piper och dom inte stannar så åker panar galler ner för alla fönster :P


Publiceras ej