Brännskador och lurerier.

Fortfarande sjuk, eller sjuk och sjuk... Jag är jävligt hostig, det skär i halsen när jag hostar.
Just nu är jag på jobbet i vanlig ordning. Händer ingenting som vanligt. Igår var vi ute nästan hela dagen, det var så himla skönt. Jag har t o m bränt mig lite, men jag smörjde in mig i solskyddsfaktor 4, så jag klarade mig nog rätt bra för att vara jag.
Idag skulle jag kolla på en bil i Söråker, men det visar sig att han lurats lite vad gällande annonsen. Dock var killen så schysst och sa det till mig innan jag hann åka dit. Den hade gått 19300 mil istället för 16000, sen va inte kamremmen bytt, så det kunde blivit en dyr historia det där. Jag tackade nej iaf. Tråkigt! Jag vill så gärna ha en bil NU! Jag tjatar just nu på Micke och Angen, jag vill ha eran bil! Hehe. Då vet jag iaf att jag får en bra bil, som håller ett tag till.


Kanske får åka lite båt i helgen, Jonas och Helene ska sjösätta sin. Det blir kul! Om det blir något vill säga.


God, I'm so tired! Vaknade 40 gånger i natt tror jag.

Aja, nog ordbajsat!

/S.

Kommentarer


Publiceras ej