Midsommar.

Glömt och berätta vad jag gjorde på midsommar. Det blev faktiskt rätt lugnt, med sill och pärer, lite Smirnoff Ice och Cube och några goda vänner. Tjejerna sjöng lite singstar medan karlarna spelade vattenfall och söp ner stackars André (Patriks lillebror). Sedan framåt halv 12 drog vi ut och spelade två vändor kubb, killarna vann första och tjejerna vann andra. Efter det satt jag, Patrik och Lill-Erik på ballen och lyssnade på Stanislavs galna historier om hans ungdomsliv m.m. Vid 4 tror jag vi kom i säng. Var inte heller bakis dagen efter, tackar Gud för det. Dagen efter skulle vi även på 60-års kalas hos Patriks moster Anita. Där var det trevligt och det bjöds på massor av god mat, snacka om att dom bor i en fin stuga alltså. Nyrenoverat kök med nytt golv och en gammal ladugård som väggar. Svårt att förklara, hehe. Badtunna och både altan ute och en inglasad, dessutom 10 meter ner till havet. LYX!

Det var min midsommarhelg det, gick även på Sex and the City på söndagen som btw var HUR BRA SOM HELST!

Idag fick jag fika på säng av min fina karl, det är kärlek det.



Hej Svej!/S.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-06-27 16:51:07

Du är utmanad! Ses imorgon =)


Publiceras ej