Dagen före och irritationer!

Imorgon fyller jag år...yeeii!

Jag kom nyss hem från jobbet, ingen mat på bordet. Sånt gör en så himla glad..eller inte. Men min kära man han ska ha mat han när han är hungrig, men dom reglerna gäller tydligen inte för mig. Men mannen har alltid rätt, yes sir! Det är lika bra att jag slutar jobba och börjar som Patriks hemtjänst istället, för det är väl så han vill ha det. Men jag är inte bitter, jag var på bra humör när jag kom hem för ungefär 5 minuter sedan, men han lyckades göra mig på dåligt humör. Har hur mycket som helst att göra, baka och städa. Patrik ska tydligen spela Metal Gear Solid 4 dan före min födelsedag, för det är viktigare än att göra fint och dona tills alla kommer. GLÖM DET!

Iaf, jag fyller år imorgon, 22 bast. Ska få kroppkakor av farmor, för det ringde hon och sa till mig idag. Hade önskat det i julklapp, men bättre sent än aldrig I guess.

Idag är en irritations dag.
Bajs! /S.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-06-16 19:49:02

Men fy =(

Hoppas han pysslar om dig bättre imorgon iaf!

Ta några djupa andetag, i "värsta fall" finns kakor på affären ;)

Kram

Postat av: Putte

Publicerad 2008-06-17 11:31:01

Ljuga går ju.

Vad synd att jag inte blogga så folk få hör hur de verkligen gick till.

Tror det är sista gången jag läser din blogg med tanke på vad man får för material.

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-06-17 12:21:46

Putte: HAH! Ljuger inte å du ska få en smäll nu.


Publiceras ej