Tandvärk!

Min första semesterdag! Var vaken asalänge inatt och sov till 12 ungefär. Idag är det skitväder ofcourse, vi ville ju in en sväng på stan och käka en langos... Nu är man ju inte speciellt sugen på att ens gå ut. Få se vad vi gör.
Spelade minigolf igår, jag slog min bästa runda genom tiderna. Tror jag fick 55 poäng, fast jag kom ju näst sist, men det var sjukt jämt! Det var jäkligt kul, jag blev inte förbannad en ända gång. Det verkar bli gatufesten en liten sväng iaf, ska nog göra mig i ordning en snabbis nu. Patrik har btw tandvärk á la Big ass motherfucker, käkat Ipren som godis hela natten för att stå ut, stackarn! Han har tid hos tandis först om två dagar, undrar om han klarar två dagar till?


Jag och Patrik ute med Zigge the dog

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-07-06 00:10:30

hehe nää vissa vanliga anledningar som att folk är skyldiga mig pengar och jag har haft semester :P



hörrdu, jag träffade angelica idag, jag tyckte iaf att vi skulle spela volleyboll nån dag med er=) tea kommer ju hem nästa vecka också!

Postat av: Tina

Publicerad 2008-07-07 11:14:59

Jag fick låna 1500 av pappa (dagen efter hade jag 30 kr kvar pga alla autogiron, hah), och sen fick jag lön :P



ohh, nice! Jag ska bara se till att vara ledig nån kväll, o det kan ju vara lättare sagt än gjort. Serkan borde väl också vara ledig, för det var han som ville spela :P vi hörs ;)

Postat av: Helly

Publicerad 2008-07-07 16:36:25

Tja! har ej haft nå kalas än, få ta det när vi flyttat klart å så.. hör av mig när det blir :)

Har karln varit hos tanläkarn än? hål?!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-13 12:56:29

Ja, bra mycket mer country än rock. Men han har ju ingen country image direkt =)

Inte velat skriva till dig, rädd jag påminner om jobbet... Hoppas du har en härlig semester!

Kram!

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-07-13 12:57:25

Oj då, du förstod väl det var jag som skrev förra inlägget... ;)

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-07-14 11:02:47

Haha, du är så hård du! Du hade gjort det jäklligt bra om du fått honom att betala för dem. De flesta kunderna har faktiskt varit glada, måste vara för att de har semester =)

Läst att Kung fu panda har skämt på småbarnsnivå, kanske är för gammal. Men jag brukar se de där tecknade filmerna, så vi får se vad jag tycker.

Idag har du tur med vädret, ha det bra. Kram!



Postat av: Angelica

Publicerad 2008-07-14 11:16:34

Det vore ju en sak om Rosing skrev att den är rolig, men nu låter det som hon beskriver en drama med ett djupt budskap. Hon "påverkades starkt", hon är ju ganska lättpåverkad iof... =)


Publiceras ej