Stockholmsresan.

Lite dålig uppdatering utav mig, beror på att jag varit i Stockholm i tre dagar och efter det har jag bara försökt vila lite
Min första semestervecka har iaf varit bra, dåligt väder men inget man kan göra åt. I onsdags så for vi till Stockholm (jag, Patrik, Pernilla och Erik), med Angelicas bil. Det var jättefint väder när vi kom ner, så vi gick till Skansen och tittade på alla djuren, missade Lill-Skansen dock, det blev jag besviken på.. Man får klappa kattungar och andra djur där. På Skansen träffade vi även på en skitsur kärringjävel! Kallade oss för korkade, att man ens har mage att spotta fram sånt till någon man inte ens känner! Men jag tror hon var psykisk störd, för nåt fel var det iaf.
När vi kom tillbaka till hotellet så gick vi ner till poolen och badade och bastade, superskönt! Hade så grymt ont i fötterna! Sedan tog vi oss en drink på hotellets lobby. Jag och Patrik somnade som stockar efter det kan jag säga.

Dagen efter så åt vi världens godaste frukost, finns inget bättre än hotellfrukost! Sedan bar det av till Grönalund. Jag åkte precis alla karuseller, medan dom andra fegade ur på var och varannan karusell. Hade dödsångest när jag skulle åka deras nya attraktion "Tilt", det är som Frittfall fast man åker 80m upp i luften, sedan lutar hela "sitsen" framåt och sedan faller man hur snabbt som helst. Jag trodde jag var tuff nog att ha armarna ute men så fort dom släppte oss så satt jag som klistrad i handtagen. Viktigt att tillägga är att Patrik vann 2,5 kg Plopp också.

Sista dagen så gick vi på stan, hittade inte ett skit förutom ett par skor från Indiska för 50kr. Jag och Patrik mötte upp Micke och Angen för att äta sushibuffé på en favoritrestaurang vi har där nere. Jag åt för pengarna kan man lugnt säga.

Nästa gång blir det en utomlandsresa.









Kommentarer

Postat av: Issa

Publicerad 2008-07-14 19:16:37

Hahaha! "Huvud"-bilden! ;D I'm dying here!

Postat av: Helly

Publicerad 2008-07-15 18:48:29

Klockren bild på dig och brollan som troll!!! hahaha... ska ta å bestämma en dag när ni kan komma å fika lite :) ska åka bort nån dag nu... men vi hör av oss framåt helgen! Bye bye

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-07-15 21:12:53

Inte var Grönan så tokig ändå? Sköna bilder ;)

Men man blir nyfiken hur ni lyckades reta surkärringen, försökte ni rida på några uttrar eller? Kram!

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-07-15 21:44:55

Issa: Hehe, can´t help it :D

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-07-15 22:05:51

TOKA! Hade kunnat bli vargmat ;) Vi kommer nog ses iaf ska du se. Jobbet är i Torpshammar, men det finns några att samåka med =) Jag är jätteglad, men visst känns det sorgligt att sluta. Trivs så bra med er =( Men vi ska nog se till att hålla kontakten, inte som jag dör ;)

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-07-15 23:02:37

Haha, gullig du! Jag känner några av lärarna, roliga människor, så det blir nog bra. Är de elaka kommer jag springandes tillbaka till er ;)

Fick precis tips om lösenordsskyddad blogg, då kan du fortsätta ha koll på mig!

Kram!

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-07-16 10:10:06

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-07-16 10:11:26

Men tok, klart jag inte kommer ta bort dig! =)

Postat av: Tina

Publicerad 2008-07-19 00:40:55

tack så mycket!! himla kul faktiskt :D antar att du menar smilyn som tillhör glassbilden. jag la ju upp bilderna innan de ville ha artikeln, sen har de bara plockat några av mina bilder (visste inte vilka innan det var upplagt) med tillhörande text och smily :P

Postat av: Tina

Publicerad 2008-07-22 09:51:28

tjaa. jag är ledig idag! :P men det blåser ju schweinmycket..


Publiceras ej