The worlds greatest.

Två timmar kvar tills att semestern startar och jag missar bussen hem. Älskar semester, men hatar busstiderna på sommaren! Blir ingen gatufest i år heller, tänkte gå imorgon en sväng under dagen om det är finväder för att trycka i oss en langos, men inge mer än så.

*Jag önskar att någon ringer mig nu och frågar om jag vill ha skjuts hem*

Vitrinskåpet blev iaf perfekt hemma, dom som hade det innan hade även satt i spots längst upp, så på kvällen lyser det så fint så. Tack igen Angelica för hjälpen, always there for me! Ska även få låna hennes Forrd när vi ska till Stockholm, så snäll är hon.

För er som inte sett South Park filmen, Bigger longer and uncut... Se den! Den är rätt gammal, men den gick på tv igår och då minns jag vilken sjukt rolig film det är. Det blir dagens filmtips.

Ha en skön kväll!
/S.

Kommentarer


Publiceras ej