R.I.P och bankärenden.

Jag och Patrik var på Domus och handlade lite, när jag såg löpsedlarna för Aftonbladet och Expressen.
Heath Ledger är död! Herre gud, vad oväntat. Jag vart faktiskt lite chockad, jag gillar honom som skådespelare, han har gjort många bra filmer. Nu blir det inga fler filmer med honom förutom dem han hade i produktion som förhoppningsvis blev färdiga. Sorgligt måste jag säga. Tänk hans lilla dotter, utan pappa. Hemskt.

Jag har iaf varit på banken idag och fixat en postväxel till Janne för lägenheten. Så nu är jag redo för att köpa lägenhet. Ska till stan på torsdag och göra upp. Det är börskrasch också, det betyder att jag har fört över alla mina fondpengar till ett förmånskonto eller vad det kallades, mycket bättre ränta och man kan bara ta ut pengar 4 gånger per år, men man kan ta ut fler gånger om det krävs, men då kostar det en liten summa pengar. Aa, mer än så blev det inte den här gången.

R.I.P Heath Ledger

image45

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-01-24 18:06:16

Hej!
Vet inte om jag grattat till lägenheten, om inte GRATTIS! Äntligen =)
Hoppas du jobbar i helgen, för nu var det länge sedan vi sågs =(
Kram!


Publiceras ej