Nya lägenheten och Esteternas Vårshow 2008.

Ja, nu har vi varit och skrivit på papprena för lägenheten. Då Janne som vi ska köpa lägenheten av sa att vi fick ta lägenheten 2 veckor tidigare (hell yeah!) och det blir ju perfekt det, för nu kan vi börja renovera innan vi flyttar in eftersom Patriks lägenhet inte kommer säljas förrens 1:a Mars. Då har vi ju ett tag på oss med renovering och flytt, så det känns jätteskönt. Någon som känner sig manad att hjälpa till med flytten får gärna höra av sig. Erik B får köra släp, det har jag redan bestämt, han är ju så himla duktig på det så det är ju inte riktigt klokt. Hihi.

Äntligen kommer vi få 100Mbit igen, känns jäkligt skönt det med. Slipper man sitta vid det här skiten. Jag ska ta före och efter bilder åt er sedan, när vi har börjat. Jag vill börja nuuuu. Hehe. Vi har som mål att bli klar till Patriks födelsedag eftersom vi inte vet var kalaset blir annars, han fyller år 6:e Mars. Det är inte så mycket som ska göras denna gång, thank god! Det ska läggas nytt golv och tapetseras. Sedan är det köket, men det är ingen sådär jättebrådska. Jag ska köpa möööbler...tjoohoo. Fasiken vad kul! Patrik ska köpa nya vardagsrums möbler och jag ska köpa nytt köksbord och stolar, sen ska jag köpa ett skrivbord. Ja, det är mycket plock som ska köpas. Kul!!!

Vi var och kollade på Pernillas Vårshow för musikesteterna igår, det var riktigt skoj. Pernilla var duktig, men jag önskar att vi fått sett henne i fler nummer. Lillebrorsans kompis Thomas var också jätteduktig, han sjunger riktigt bra också, det trodde man inte. Han var med i bl.a ett Backstreet Boys nummer, skitbra! Haha. Sen var det två killar som körde Johnny Cash med Folsom Prison Blues...riktigt grymt. Allt som allt riktigt rolig show!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-01-25 18:16:40

Vilket flyt du har nu! 2008 kunde inte börjat bättre =)
Jag jobbar BÄGGE dagarna och är superglad att jag jobbar med dig, verkligen på tiden! Och så går tiden fort då, hihi!
Ses imorgon. Kram!

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-01-28 23:37:59

Jag vet! Jag mår skit av att läsa sånt! =( Men vi kan ju alltid hoppas att vi slipper krocka... =)

Postat av: Stanislav

Publicerad 2008-02-14 12:13:35

Mohaha.. värre smör har jag aldrig läst!

Postat av: Tina

Publicerad 2008-02-17 10:35:52

Uppdatera!

Postat av: Angen

Publicerad 2008-02-18 08:38:17

ja visst är den =)
de är fridas :P


Publiceras ej