Stulit en lista från Vicky.

1. Hur gammal är du om fem år? 27 år.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min lover Pat.

3. Hur lång är du? 157cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Det var Fragile, rysare.

5. Vem ringde du senast? Mamma.

6. Vem ringde dig senast? Tea.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Är det något mer vi ska baka än lussekatter"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Ett tag sen nu, två veckor kanske.

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna.

12. När vaknade du i dag? Strax efter tio.

13. Vilken är din favoritjulsång? Vet inte, alla gamla Bing Crosby, Nat King Cole och Frank Sinatra m.m.

14. Vilken är din favoritplats? Hemma i min lägenhet.

15. Vilken plats föredrar du minst? Öhm, alla läskiga ställen.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte en susning, hoppas på att vara ekonomiskt oberoende med ett fint hus kanske?
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Tanken på att det lurade tjuvar utanför.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Verkligen skratta var Henrik Schyffert, men jag har skrattat efter det också, men inte så att tårarna sprutade.
19. Hur stor är din säng? 160cm.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, Sony Vaio.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Naked.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st.

23. Hur många landskap har du bott i? 1.

24. Vilka städer har du bott i? Sundsvall.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, om man är inomhus vill säga.

26. Är du social? Ja.

27. Vilken är din favoritglass? Twister eller Spirello som den hette när jag var yngre.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Öhm, olika pajer med vaniljvisp.

29. Tycker du om kinamat?  Mycket, men det ska helst vara på Asia Foodhouse.

30. Tycker du om kaffe? Jadå.

31. Vad dricker du till frukost? Te eller juice.

32. Sover du på någon särskild sida? Alltid närmast dörren, spelar ingen roll vilket håll sängen står åt, alltid närmast dörren. 

33. Kan du spela poker?Jo, men jag får aldrig vara med.

34. Tycker du om att mysa/kela? Svar ja.
35. Är du en beroende människa? Beroende av godis isåfall.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej.

37. Vill du ha barn? Kanske nångång i framtiden.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag kan komma ihåg.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Grejer till mitt hem och lite kläder. 

42. Äger du dyrbara smycken? Haha, inte direkt.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ser inte på tv, men min favoritserie måste vara How I Met Your Mother (den är roligare än Family Guy t o m)

44. Kan du rulla med tungan? Ja.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Men gud, det är ju jag! Om man inte får välja sig själv måste det vara Cristoffer som jag jobbade med, han är rolig!

46. Sover du med gosedjur? Nope!
47. Vad har du för ringsignal?  Sex and the city themet.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det tror jag inte, eller mamma har väl lite hemma hos henne.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina sängkläder.

50. Flirtar du mycket? Garv...ska vara med Pat, men han skrattar bara åt sånt.
51. Kan du byta olja på bilen? Det hoppas jag.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser just nu Mötley Crüe The Dirt, men har snart läst ut den.
54. Läser du någon dagstidning? Nej, ibland Sundsvallan på jobbet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Dansar och dansar, jag diggar.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Säkert nåt skit från jobbet.
59. När var du i kyrkan senast? Öhm...Farfars begravning kanske..minns inte.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Högstadiet, Sören tror jag.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 4 dagar tror jag, i Norge, då jag nästan dog.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-12-15 19:29:31

Hej!

Grattis! (Om jag inte redan sagt det...) Det bästa är att vänta, oftast ska man bara läsa något kapitel i vissa böcker. Du kan ju boka böcker på biblioteket också, smidigt och billigt =) Alternativt köpa begagnade böcker, brukar sitta lappar uppsatta i O-huset. Lycka till! =)


Publiceras ej