Börsdejpartyn.

Idag fyllde min lillebror år, 19 bast. Han fick ett flugmördarrackert och en radiostyrd helikopter av mig och Patrik. Han hade inte önskat något alls, så det fick bli lite leksaker istället. Tror han uppskattade dom iaf.
Ska bjuda mamma och lillebror på middag imorgon också, har ni några tips så skriv gärna.
På lördag blir det 50års fest, Patriks mamma och hennes syster fyller år och ska ha en brakarfest. Plus att Issa ska ha fest också, vilket betyder att jag inte kan komma den här gången heller. Men jag antar att det inte är sista gången hon ska ha fest. Jag och Patrik har fortfarande inte haft våran inflyttningsfest än. Blir nog bara en vanlig fest då den väl blir.

Aja, hade inte så mycket kul att berätta idag. Hej svej!

Filmtips för kvällen: Wanted, actionrulle med James McAvoy. Riktigt cool.
Diggar James McAvoy, han har gjort så många bra filmer, bl.a King of Scotland, Starter for 10, Penelope och Atonement. Se dom om ni inte hunnit det än.


Födelsedags barnet Fredrik

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2008-08-07 22:01:18

Låter som du har haft en helt okej dag :) Japp det är tydligen fixat med STIM så it's all good :D


Publiceras ej