I'm old and depressed.

Fortfarande semester, går på igen på måndag, då blir det lite mer blogginlägg skulle jag kunna tippa på. Ska börja träna och äta lite mer hälsosamt igen då. Sommaren har mycket att bjuda på när det kommer till godsaker. Man har lätt att bli meddragen i allt glassätande och annat smarrigt, så nu är det dags att ta tag i träningen igen. Jonas har lovat att hjälpa mig med styrketräning eftersom han är proffs på sånt, så det känns bra. Nu ska ju Hälsostudion flytta till större lokaler också, kan bli lite skönare då. Dom ska ta över gamla världshuset vid motorvägen och det är stort. Kan inte annat än bli bra. Ebbe min katta har gått ner i vikt han med som han ska, han vägde runt 6-7kg, nu väger han 5kg. Ett kilo till så väger han perfekt. Han får inte bli för mager.

Fick ett roligt sms idag också, Angelica och Jonas är förlovade och ska gifta sig inom ett år. Ett stort grattis till dom! Sjukt vad fort det går nu, jag börjar känna mig gammal. Paniken börjar sakta men säkert komma krypandes. Jag har ingen utbildning, finns inget här jag vill plugga till, finns inga jobb som verkar roliga. Ugh... måste erkänna att jag är lite deprimerad i min jobbsituation just nu, inte med mitt familjeliv för det går som på räls. Men det är sjukt jobbigt att alltid längta hem när man är på jobbet eller känna dödsångest varje gång väckarklockan ringer. Hmm..ja, what to do, what to do?


Det är den här hillbillyn som gör mig glad, love you!

Kommentarer

Postat av: Svägerskan

Publicerad 2008-08-03 10:37:07

Jag vann på första spelet båda gångerna så d så! :)hade en jäkla tur :)vafaaan... jag är väl ändå inte spelberoende...Fnys :)

Fan, ska vi öppna eget kanske, jag känner oxå sen där dödsångesten när klockan ringer! vi öppnar ett hälsofik på hälsostudion?? :)


Publiceras ej