Sista dagen innan helg.

Sista dagen innan helgen som jag sitter här på jobbet. Robin min arbetskamrat har fixat kassans stereo, så nu kan vi äntligen lyssna på radion, istället för skivor om och om igen. Många tack till honom.

Ikväll blir det kräftskiva igen. Jag såg också att vi köpte förra årets etta på kräfttoplistan, så jag har stora förväntningar på kräftorna. Köpte kräftor på Ica MAXI förra gången 2 för 98, dom smakade bara sumpmark plus att kräftorna hade massa mossa vid benen där man suger. Inget att rekomendera.
Har varit upp på Arken på lunchen idag också, köpte kattmat för 499kr! Förra gången jag handlade gick det på 419kr, undra om jag har haft någon rabatt eller så då, inget jag minns iaf. Jag är nu ruinerad och på det så måste jag tanka bilen snart, snyft! Jag får helt enkelt tänka att det är busspengarna jag gör av med på bensin och det brukar ju gå en hel del pengar på bussen satt.

Bara skitsnack den här gången med.
Herrå!

Kommentarer


Publiceras ej