När man är full går inget som man planerar.

Jag och Patrik var ute och promenerade nyss, då vi såg en karl som var dyngrak, vinglandes med en cykel i ena handen och en pizza plus pizzasallad i andra handen. Kan ju säga att det gick käpprätt åt helvete med både pizzan och salladen. Gick inte att styra cykeln samtidigt som han i ett tappert försök försökte hålla balansen på pizzasalladen som låg på lådan. Först for salladen ner på marken, sen när han böjde sig för att plocka upp den for cykeln i backen och när han tog upp cykeln for salladen på backen igen. Inte nog med det så håller han pizzan lodrätt, så jag tippar på att pizzan såg ut som kattspya när det var klart. Man kan alltid få sig ett gott skratt åt fyllbultarna i Timrå. Önskar jag hade en spionkamera.

För övrigt ska jag kliva upp astidigt imorgon för nyöppningen på Siba. Så gonatt!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-08-25 18:24:33

Hej! Hur har det gått idag, blev det mycket folk?

Imorgon ska jag upp halv 6, DET är tidigt =(

Kram på dig!

Postat av: Cissi

Publicerad 2008-08-25 18:51:55

hej! Tack för tipset, iknow. Men fick inte bort det! Hittade inte igen vart jag hade skrivit in det. Och nu får jag inte bort på länkarna åt vänster. Orkar inte pilla något mer! Får göra det när jag har tid en annan gång :D haha!

Vad kul med nyöppningen! :P

jag kanske kikar förbi, ska köpa nunchuck till wii :P Och en sån där ratt till mariokart! haha


Publiceras ej