Aggro.

Idag var en rätt pissig dag vad gällande jobbet. Fick inte gå på lunch i tid som jag skulle, fick inte ta rast när jag ville, när jag väl fick min rast gick det inte mer än 5 minuter så blev jag tillbakakallad. Då hade systemet lagt ner och det blev endast kontanter. Där fick jag stå ytterligare 20 minuter innan jag fick dra tillbaka på min rast, SUCK. Elaka kunder dessutom som jag skulle vilja MÖRDA!

En kund kom skuttandes till kassan och hade hittat en dator (kap) som han ville ta med sibakort.

 -Jag vill inte betala med kortet, jag vill bara utnyttja bonusen.

 -Det går bara om du betalar med kortet.

-Jaha, men kan du ta på en 10:a på kortet då? Och resten kontant?

-Ja, det går bra, har du leg?

-Näe, men frugan kan legitimera mig.

-Näe, det går inte, vi har ingen koddosa här, vi behöver erat leg för att se att det är rätt person i butiken.

-AMEN VAFAN! TRORU JAG HAR STULE KORTET ELLER?!

-Det är för erat eget bästa att jag får leg när det är kortköp pga risk för att kortet kan vara stulet. Du skulle nog inte vilja att någon handlade på erat kort.

-JAMEN JAG SÄGER JU ATT DET INTE ÄR STULET!

-Ja, men jag kan ju inte veta det. Du lyssnar inte på mig när jag sä...
*Avbryter mig*
-DU LYSSNAR INTE PÅ MIG! DÅ KAN JAG JU LIKA GÄRNA KLIPPA KORTET DÅ ELLER MÅSTE JAG LEGITIMERA MIG DÅ OCKSÅ?!

-Näe, men du får själv ringa resurs om du vill säga upp kortet (tänker i mitt snart exploderande huvud att då kanske han borde säga upp alla sina kort eftersom han uppenbarligen inte har ett leg, dumjävel!).

Han betalar kontant och jag säger till honom att -Om man betalar med kort ska man alltid ha legitimationen med sig, så funkar det. Han var ju såklart flyförbannad och jag kände att jag ville spöa på karljäveln så att blodet sprutar och sedan sticka ut ögonen och klippa av tungan på honom, men jag behöll mitt lugn. För sådan är jag, proffesionell... Vilket han inte klarade av att vara. Gubbajävel.


Ungefär såhär aggro, fast ännu mer.

Kommentarer


Publiceras ej