Stanislav, where are you?!

Jag har läst ut Harry Potter och Halvblodsprinsen idag. Jag är i chocktillstånd. Ska inte avslöja något, men jag är i desperat behov att tala med min bokklubbsledare Mr.Stanislav. Jag ska gå förbi ikväll och kolla om jag kan låna sista boken. Tror aldrig jag plöjt böcker som jag gjort med Harry Potter-böckerna. Helt ofattbart! Jag har aldrig riktigt intresserat mig för sånt jag eller. Until now! Vill inte att dom ska ta sluuuuut. Men jag har filmerna att se fram emot iaf. Hmf. Haaaaaaaarryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-04-20 23:13:04

Sicko ;)

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-04-20 23:40:37

Mycket möjligt, jag brukar blippa olika beroende på vad jag ska knäppa på, men de flesta är faktiskt lite blå. I´m blue da bu di da bu da....
När jag knäppte med dokumentinställningen blev det väldigt blått. Annars tycker jag de blivit bleka.
Har iaf inte tid att bry mig nu, i juni evetuellt.
Shit vad mycket jag har att göra, STRESS! Ångest värre.
Frisk nu?


Publiceras ej