Slut på sagan.

Läste ut Harry Potter och dödsrelikerna igår. Jag ville inte att dom skulle ta slut. Nu går jag omkring och mår nästan lite dåligt över att det inte finns något mer att läsa om alla roliga karaktärer. Jag till och med önskar att det finns trollkarlar och häxor påriktigt. Satt på bussen i morse och tittade ut genom fönstret och tänkte att där kanske det står ett trollkarlshus som är täckt med massa besvärjelser så att vi "mugglare" inte kan se det. Hahaha, patetiskt. Ofcourse så finns inte sånt där..hon har ju själv sagt att hon hittade på allt, författaren alltså. Men ändå. Jag vill också gå på Hogwarts! Ibland blir jag besviken på att det bara är fiktion. Undra om det kommer komma nya böcker som är lika bra som HP-böckerna. Känns inte som det nu iaf. Snacka om att jag är lite besatt utav dom där böckerna, men det är ta mig fan dom bästa böckerna jag läst. Då får ni säga vad ni vill.

/S.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-04-24 20:40:31

Haha, jag läser iaf inte Harry Potter din barnrumpa! ;)
Jag fick erbjudande från Hennes idag, det kändes bättre, men kastade det också.
Hoppas du mår bättre.
Kram!

Postat av: helly

Publicerad 2008-04-24 20:47:53

Hallojs! va äre för mystiskt magsjukdom du har fått? känns det bättre nu eller? :)


Publiceras ej