Skadeglädjen, den enda sanna glädjen.

Min kära karl var ut igår, han verkar inte minnas särskilt mycket. Jag vaknade kl 7 och han låg inte där. Då blev jag orolig, så jag klev upp och kollade om han var någon annanstans i hemmet. Hittade skorna...såg att det lyste i badrummet. Där låg han ihopkurad på golvet med huvudet neråt i golvet. Jag väckte honom och frågade vad han gjorde. Roligast var när han skulle försöka ta sig upp från golvet, då han hade legat så att fötterna var helt krokiga, och skulle försöka veckla ut tårna. Haha, det verkade inte så skönt. Han hade tydligen spytt och härjat på, hade fått stannat flera gånger på vägen hem. Pinsamt. Han hade varit dyngans och nu är han snorbakis. Hahaha. Skadeglädje!

Herrå!
/S. 

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-04-28 01:55:28

Är huvudet dumt får kroppen lida... Jag som inte ens tog mig ut igår. Somnade i soffan tills M ramlade in vid 5 tiden =)
Hur mår du då? Ska du på utredning? Låter inte bra...
Kram!


Publiceras ej