Fightnight igår, mörbultad idag.

Nu har jag haft mitt medarbetarsamtal med chefen, gick mycket bra. Mycket snabbare än alla andras också. Mitt var på en timme, alla andras på två. What's that all about? Han ville veta hur jag tyckte jobbet gick och om jag störde mig på någon, vad mina framtidsplaner var och annat vanligt. Den här gången fick jag inte veta vad han tyckte och så om mig. Hmm... Wierd!

Mario Kart var skitkul (lite besviken på att många banor är från äldre spel), jag och Pernilla var grymma. Killarna blev sur över att dom aldrig vann. Nu när Patrik är i Sthlm så försöker vi låsa upp alla gubbar och banor.
Det blev inget kalas i söndags, min kusin Oliver var sjuk. Så det blir nästa helg istället. Jag och Pat blev istället bjuden på middag utav min kära mor. Massa god mat, egen marinerad fläskfilé med potatisgratäng och börnä (bernaisesås). Patrik hade bakat en butterkaka som han tog med, mums.

Nu har jag läst ut Fenixordern! Den var grym, har redan börjat på Halvblodsprinsen. Den boken var inte lika tjock som Fenixordern. Men åh, vad bra den är!

Jag och Perny var på hälsostudion igår, inget ovanligt i det, men vi ville testa något nytt. Fightnight aerobic blev det. Jag kan säga att det var något jag inte ångrade, skitkul, skitjobbigt och skitbra. Man tränade varenda muskel i kroppen. Stjärt, armar, mage, lår... ja, allt! Det kommer vi fortsätta med. Hua, vilken träningsvärk jag har idag. Helt mörbultad. Hehe.

På återseende!
/S.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2008-04-14 15:42:37

Mmm... vilka idioter det finns =(
Så du har haft samtal. Det blev en kortare promenad för dig då, hihi! Såg att ni skulle ut och gå under samtalet.
Fungerar bägge kassorna nu? Så typiskt att den lilla som skriver ut kvitton skulle bli koko när vi väl var två där.
Kram

Postat av: Erik

Publicerad 2008-04-14 21:45:13

Men guud. vilka möter ni då? Putte som är helt odulig och Cea som är skrämmande dålig på tv spel... förstår varför inte jag fått spela. För då blir det smisk..


Publiceras ej