Akuten mitt i natten.

Ja, jag kan ju säga såhär... mina magsmärtor har inte blivit bättre. Fick åka in till akuten inatt. Dom visste inte vad det var för fel ofcourse. Dom sa att jag skulle prata med vårdcentralen igen, få dom och göra någon slags utredning eller nåt. Jag vill bara inte ha mer ont! Känns ju som att jag kommer avlida när det är som värst. "Ta alvedon" säger hon på akuten. Kul liv jag har just nu. Fick vara hemma från jobbet idag igen. Fortfarande ont i magen. Gaaah! Men det är inte gallan, blindtarmen eller njursten. Så mycket kunde hon säga iaf. Trött som ett svin är jag nu, sov knappt nåt alls inatt tack vare allt ståhej.

Näe.. Nu ska jag vila.
/S.

Kommentarer

Postat av: helly

Publicerad 2008-04-27 08:01:29

nämen va faaan! vart haru ont då?? nere på magen eller sidan? hur känns värken som? jag som är en erfaren magont människa kanske kan ställa diagnos! ;)fan inge kul med magonnt heller!! krya på dig! kram


Publiceras ej