Fina fynd!

Idag ringde min kära väninna Angelica mig och ville fara på stan och birsta, jag var inte sen på att följa med. Vi hittade några fina fynd. Tänkte visa mina.

Den här fina mössan hittade jag på Indiska för 79kr. Nöjd!


Den här jättefina klockan hittade jag på en nyöppnad affär på tågstationen i Sundsvall. Minns dock inte vad butiken hette riktigt..men det är dörrn brevid tågstationsdörrarna.


Den här söta flaskan hittade jag på samma ställe.


Den här superfina tvålkoppen hittade jag också på den butiken, 63kr. Många fina fynd.


Den här badrumsmattan köpte jag på IKEA för 99kr. Passar utmärkt, hehe.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2007-10-25 23:30:35

Många fynd =) Jag har också Vår kokbok, by the way, hihi...

Postat av: Putte

Publicerad 2007-11-01 19:23:21

Jag har också Vår kokbok

Postat av: Angelica

Publicerad 2007-11-09 19:15:12

Haha, snålis! Min kostar 349 + 39 i frakt och jag tycker det är BILLIGT! Klänningen jag hade på förra personalfesten kostade 699:- Hihi, tur att man har några extrajobb =)
Ja, nu får du allt uppdatera! Vill ju ha lite koll på dig ;) KRAM!


Publiceras ej