Kattastrof!

Nu var det ett tag sedan jag skrev på bloggen...det är jobbets fel! Hehe.

Men iaf, i helgen så var min katt Ebbe väldigt busig. Han ville väldigt gärna att jag skulle jaga
honom, så jag tänkte att klart jag kan offra mig när han så gärna vill. Jag halvjoggade in till sovrummet,
där han låg och lurade bakom täcket. Så jag la mig på andra sidan täcket.

Jag hoppade upp och skulle skrämma honom...RITCH!!!! Han hoppade upp samtidigt och klöste mig
rätt över ansiktet. Ser ut som om jag har en halv musche nu..Patrik kallar mig Scarface.

Snyft!

Kommentarer

Postat av: Helly

Publicerad 2007-05-23 08:38:17

Hehe, jaaa... så gåre! fin muche! :)

Postat av: Helly

Publicerad 2007-05-23 16:54:48

Jamen hädanefter ä juh jonken ledig varje helg! så vi skulle juh kunna boka in oss kanske nästa helg? :)


Publiceras ej