The difference between cats and dogs.

image44

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2007-12-08 18:56:21

Tjena bruden! Du har avancerat till att lägga ut serier på bloggen t.o.m. =)
Chefen kom in idag, han sa att han hade för sig att jag anmält mig, men att han glömt mig, buhu! Men det löste sig, det kan man ju inte missa ;)
Idag har det varit fullt ös hela dagen, inte klokt. Sååå trött nu...
Kram

Postat av: Angelica

Publicerad 2007-12-10 20:07:21

Hahaha! Nej är det sant, sjuuuuukt =) Måste ta och gå igenom dem tror jag, leta fler guldkorn!
Börjat kika på den, haha, man ser den m lite andra ögon nu än då. Såg den var från -85! Lite kultfilm =)
Saknar dig nu, men visst jobbar väl vi till helgen? Kram

Postat av: Angelica

Publicerad 2007-12-10 23:02:13

Jajamen! Det gör jag. På söndag får vi skynda oss så vi hinner få någon mat =P Ska inte äta på hela veckan tror jag, hihi! Kram


Publiceras ej