Go Juul och min önskelista.

OMG! Det är julafton imorgon!! Okej, nu är kl 20 i tre på natten den 23:e..satt..egentligen är det två dagar kvar..hehe. Har inte riktigt gått och lagt mig än, för mycket att göra. Men nu är det dags att sova. Tänkte bara lägga upp min önskelista såhär innan julklapparna ska öppnas och allt sånt mys. Fick idén ifrån Tina, tack för den. Hehe.


Min Önskelista:


300GB extern HD
Ny parfym, DKNY Be Delicious
Lampan på Indiska (grön glaslampa med vit skärm)
Pallen på Duka
Tidningshållare från Indiska i svart å guld
Service på Duka i beige/rosa
Presentkort Indiska, Boom, Ikea
9kroners kryddburkar på silvan
Kroppkakor
Träningskort på hälsostudion
Tandblekning


Katterna önskar sig en större kattlåda med skvättskydd

Så efter julafton tänkte jag göra en avcheckning på vad jag fick. Hehe. Det ska bli så kul och få mysa med familjen och så Patrik senare på kvällen. I love christmas! Jag vill även tipsa om den ultimata jullåten, Let's pök med Ronny och Ragge. Inte säker på att den heter så exakt men dom sjunger så från början..den är superjulig iaf. Issa knows what I'm talking about. Nu är det natta mina vänner..men GOD JUUUUL!

Kommentarer

Postat av: Issa

Publicerad 2007-12-25 11:33:20

Leeet's pööök! De' e' christmas time!


Publiceras ej