Konstigt pack!

Idag har min arbetsdag varit konstig. Haha.
Bara konstigt folk, hade en kund som va skum. Han skulle handla en rengöringsskiva till sin bärbara DVD.
Han kom till kassan med en rengöringsskiva för CD tror jag och började snacka med spydig röst.

Mannen: Jag vet inte om det här är rätt nu, för det var ju ingen säljare som var intresserad av att hjälpa mig!

Jag: Dom har väldigt många kunder just nu, så du får nog stå i kö om du behöver hjälp.

Mannen: Då förväntar jag mig att gå före!

Jag: Ehh...Varför då??!

Mannen: För att jag är jag!! Dessutom stod dom bara och tomsurrade med sina polare!

Jag: Dom står nog inte och tomsurrar bara för att dom pratar avslappnat med sina kunder!

Mannen: Ha! Jag hörde hela samtalet iaf!

Jag: Vill du ha kvitto? HEJ DÅÅÅÅ! (övertrevlig)

Kommentarer


Publiceras ej